واحد پشتیبانی

خانه / واحد پشتیبانی

معرفی مرکز پشتيبانی گروه نرم افزاری زاویکس

پشتیبانی هر محصول یکی از مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می گردد. محصول بدون پشتیبانی نمی تواند برای استفاده کنندگان قابل اتکا و مورد اعتماد باشد.گروه نرم افزاری زاویکس با هدف افزایش رضایت مندی مشتریان خود به ارائه خدمات پشتیبانی به موقع، مناسب و موثر تاکید دارد. از این رو مرکز پشتیبانی زاویکس همیشه مورد توجه مدیریت کلان شرکت نیز بوده است.

معیار موفقیت مرکز پشتیبانی زاویکس بر اساس سنجش رضایت مشتری است، در نظر سنجی های صورت گرفته، سطح رضایت مشتریان زاویکس به میزان چشمگیری مثبت بوده و این نظر سنجی به طور مداوم صورت می گیرد.مرکز پشتیبانی زاویکس در راستای ارائه خدمات پشتیبانی با کیفیت و سرعت مطلوب، سعی نموده است تا خدمات خود را به شکل های مختلفی در اختیار مشتریان زاویکس قرار دهد و همواره سعی در بهبود کیفیت و همچنین توسعه خدمات خود نیز نموده است.

در ادامه اهم فعالیت ها و خدمات مرکز پشتیبانی آورده شده است.

آموزش غیرحضوری:

به منظور استفاده از آموزش غیر حضوری محصولات تولیدی توسط گروه نرم افزاری زاویکس، دارای فیلم آموزشی بصورت جامع و گام به گام هستند که در صورت تمایل می توانید از بخش فیلم های آموزشی مشاهده کنید.همچنین در بخش مقالات آموزشی اقدام به تهیه نکات و ترفندهای مفیدی به صورت جامع برای هر محصول می کنیم تا پاسخگوی مشتریان علاقمند به این دسته از آموزش ها باشیم.
کلیه محصولات تولیدی گروه نرم افزاری زاویکس دارای بخش آموزش اولیه داخلی در خود نرم افزار می باشند که پس از نصب محصول مورد نظر در بخش راهنما امکان دسترسی به آن را خواهید داشت.
همچنین ما در بازه های زمانی شش ماهه از کارشناسان پشتیبانی در خصوص سوالات و مشکلات متداولی که شما با آنها ممکن است بیشتر سروکار داشته باشید نظرسنجی می کنیم و بخش سوالات متداول سایت را به روزرسانی می کنیم لذا پیشنهاد می کنیم حتما قبل از ارسال هر گونه پرسش این بخش را مطالعه نمایید.
در صورتی که پس از مطالعه و مشاهده آموزش های مرکز آموزش همچنان مشکل داشتید از طریق روش های زیر با ما ارتباط برقرار کنید.

 

مرکز تماس پشتیبانی:

این بخش با بهره گیری از کارشناسان مجرب حاضر در مرکز پشتیبانی، در ساعات اداری (از 8-13 روزهای شنبه تا پنج شنبه) از طریق تماس تلفنی مشغول ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره هستند. وجود این سرویس که روزانه صدها تماس مشتریان را پاسخگو است سبب اعتماد مشتری و رفع اشکال احتمالی در کوتاه ترین مدت است.

مرکز تماس زاویکس
مرکز تماس زاویکس
شماره تماس مستقیم کارشناس فروش و پشتیبانی: 09115766558

پشتیبانی آنلاین و از راه دور:

پشتیبانی از راه دور از جمله سریع ترین خدمات قابل ارائه به مشتریان در جهت رفع سریع تر مشکلات احتمالی است. در صورتی که مشتری دارای اینترنت پرسرعت باشد، این سرویس بدون مراجعه حضوری کارشناسان در محل مشتری و با استفاده از تکنولوژی جدید ارتباطات، قابل ارائه می باشد. کارشناسان ما با اتصال به سیستم کاربر نسبت به رفع مشکلات اقدام می نمایند.این شیوه از پشتیبانی توسط نرم افزار Any desk انجام می پذیرد که می توانید این ابزار را از بخش نرم افزارهای مورد نیاز دانلود کنید.

همچنین مشتریان محترم می توانند در 7 روز هفته از طریق فرم زیر و نرم افزار تلگرام به صورت لحظه ای و بلادرنگ با کارشناسان واحد پشتیبانی زاویکس اقدام به برقراری ارتباط نمایند.

پشتیبانی مناسب در زمان مناسب

اطلاعات مرکز پشتیبانی
شماره تماس کارشناس پشتیبانی و فروش در ساعات اداری:09115766558
پست الکترونیک واحد پشتیبانی و فروش: info@zawix.ir
آدرس کانال اطلاع رسانی زاویکس: @zawixgroup
آیدی تلگرام کارشناس پشتیبانی و فروش: @zawixsupport
همچنین می توانید در صورت تمایل درخواست خود را برای مرکز پشتیبانی از طریق فرم زیر ارسال نمائید .
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .