سوالات متداول

خانه / سوالات متداول
سوالات مربوط به خرید و فعال سازی نرم افزار

-دخل یار از چه نوع قفلی استفاده می کند؟

قفل نرم افزاری. به این صورت که پس از پرداخت هزینه خرید نرم افزار،شما شناسه مشتری و مشخصه رایانه ای که نرم افزار به شما می دهد را برای ما می فرستید و ما بر اساس آن مشخصه، کد فعالسازی را تولید و برای شما ارسال می کنیم.

-کد سیستم چیست؟

کد سیستم کدی است که نرم افزار با توجه به سخت افزار سیستم شما تولید می کند. این کد بر روی رایانه شما در صورتی که سخت افزارهای اصلی رایانه (سی پی یو-هارد-مادربرد) را تغییر ندهید همیشه ثابت خواهد بود .

-آیا کد فعالسازی با تغییر ویندوز یا فرمت کردن هارد تغییر می کند؟

خیر، کد راه اندازی شما با تغییر ویندوز یا فرمت کردن هارد تغییر نخواهد کرد. این کد فقط در صورتی که سخت افزار سیستم عوض شود تغییر خواهد کرد.

-آیا با تعویض ویندوز قفل نرم افزاری خریداری شده، باطل می شود؟

خیر، قفل نرم افزاری خریداری شده به تعداد نامحدود بار بر روی کامپیوتر اولیه قابل استفاده می باشد.

-در صورتی که هارد سیستم بسوزد یا بخواهیم آن را ارتقا دهیم چه باید کرد؟

باید مجددا از ما کد فعال سازی دریافت کنید.دريافت کد فعالسازی برنامه در صورت تعويض کامپيوتر، مستلزم این است که کاربر تحت پشتیبانی شرکت باشد.

-من دو رایانه دارم آیا می توانم از برنامه هم در منزل و هم در محل کار استفاده کنم؟

بله، اما مشخصه رایانه هر کدام از رایانه ها متفاوت است، پس باید دوبار ثبت سفارش کنید و برای هر سیستم کد فعالسازی جداگانه دریافت کنید.

-هر کاربر در صورت تعویض سیستم چند بار می تواند کد فعالسازی جدید دریافت کند؟

یک بار.هر کاربر علاوه بر کد فعالسازی اول می تواند برای بار دوم با همان کد مشتری که نرم افزار را فعال کرده، کد فعالسازی جدید دریافت کند. دريافت کد فعالسازی برنامه در صورت تعويض کامپيوتر کاربر مستلزم این است که کاربر تحت پشتیبانی شرکت باشد در غیر این صورت باید اقدام به تمدید اعتبار پشتیبانی خود کنید.

-در صورتی که کد سیستم بر اساس تغییراتی که در سخت افزار می دهیم برای بار دوم تغییر کند برای دریافت کد فعالسازی جدید باید خرید مجدد انجام دهیم؟

بله، در صورتی که کد فعالسازی خود را دوبار دریافت کرده باشید، جهت دریافت یک کد دیگر باید مجددا کد فعالسازی نرم افزار را خریداری کنید لذا قبل از تغییر سخت افزارهای سیستم در این خصوص پیش بینی های لازم را بفرمایید.

-کد فعالسازی به چه صورت ارسال می گردد؟

کد فعال سازی شما پس از خرید توسط ایمیل و اگر آیدی تلگرام در زمان خرید کد فعالسازی بدهید از طریق تلگرام برای شما ارسال می شود.

-معمولا چقدر طول می کشد که کد فعالسازی نرم افزار ارسال گردد؟

در صورتی که سفارش شما در ساعات اداری و یا قبل از ساعت ۱۶ ثبت شود، همان روز کد راه اندازی را دریافت خواهید کرد، در غیر این صورت، روز بعد (در صورت تعطیل نبودن) دریافت خواهید کرد.

-در صورتی که بعد از ثبت سفارش و در مدت مشخص شده کد فعالسازی ارسال نشد چه کار کنیم؟

با واحد پشتیبانی از طریق تلگرام یا شماره تماس کارشناس پشتیبانی شرکت تماس بگیرید. از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 الی 13 پاسخگو خواهیم بود.

-کد فعالسازی ای که دریافت می کنیم تاریخ اعتبار دارد؟چند بار می شود از آن استفاده کرد؟

هیچ تاریخ اعتبار یا محدودیت استفاده ای در نرم افزار وجود ندارد. تا هر زمان که بخواهید، در صورتی که از همان رایانه استفاده کنید می توانید از نرم افزار استفاده کنید.

-آیا کد فعالسازی بعد از مدتی از کار نمی افتد؟

خیر، تنها دلیلی که می تواند باعث تغییر کد فعال سازی شما شود تعویض هارد،سی پی یو و مادربرد سیستم است.

——————————————————————————————————————
سوالات مربوط به نصب و راه اندازی

آیا نرم افزارهای شما در ویندوز 10 نصب و اجرا می شوند؟

بله مشکلی برای اجرای محصولات ما بر روی این سیستم عامل نیست.نرم افزارهای ما علاوه بر ویندوز 10 قابلیت اجرا بر روی شبیه سازهای تحت لینوکس را دارا هستند.

-آیا می توان محل نصب برنامه را از حالت پیش فرض تغییر داد؟

بله، شما می توانید نرم افزار را در هر محلی از رایانه شخصی خود نصب کنید.

-آیا امکان نصب دخل یار به صورت تحت شبکه در نرم افزار وجود دارد؟

خیر، امکان استفاده به صورت شبکه را دارا نمی باشد.

-بعد از دانلود فایل نرم افزار از سایت و به هنگام باز کردن فایل پیغام خطایی نمایش داده می شود و برنامه نصب نمی شود مشکل از چیست؟

می تواند یکی از موارد دلیل بروز چنین خطایی باشد:

  1. فایل به درستی از سایت دانلود نشده است. لطفا مجددا دانلود فرمایید.
  2. فایل را در محلی کپی کرده اید که نام آن پوشه فارسی است. لطفا فایل Setup را در محلی کپی و اجرا کنید که هیچ کدام از شاخه ها و پوشه ها دارای نام فارسی نباشند.

در غیر این صورت با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنند.

-آیا می توان بر روی یک رایانه، برنامه را دوبار نصب کرد؟

خیر،به دلیل ماهیت نرم افزارهای حسابداری انجام چنین کاری به هیچ وجه توصیه نمی شود.

-آیا می توان برنامه را بر روی حافظه های جانبی مثل فلش مموری یا هارددیسک های پرتابل و رم نصب کرد؟

خیر، به دلیل ماهیت نرم افزارهای حسابداری انجام چنین کاری به هیچ وجه توصیه نمی شود.

-آیا این نرم افزار قابلیت اجرا بر روی اینترنت را دارد ؟

خیر

-تکنولوژی و زبان برنامه نویسی نرم افزارهای شما چیست؟

استفاده از زبان برنامه نویسی C# و بانک اطلاعاتی SQL SERVER 2012 از ویژگی های محصولات ما می باشد.

-آیا محدودیتی در تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار وجود دارد؟

خیر . باتوجه به طراحی نرم افزار و نیز ساختار مدرن آن، محدودیتی در تعداد کاربران وجود ندارد و می توانید بی نهایت کاربر با دسترسی های متفاوت ایجاد کنید.

——————————————————————————————————————
سوالات مربوط به پشتیبانی و ارائه نسخه های بعدی

-آیا برنامه دارای پشتیبانی می باشد؟

بله،کلیه محصولات تولید شده توسط ما از زمانی که شما نرم افزار را خریداری می کنید دارای پشتیبانی رایگان به مدت یک سال هستند و می توانید از کلیه مزایای پشتیبانی استفاده کنید.

-آیا برای پشتیبانی نرم افزار باید هزینه ای پرداخت کرد؟

-در سال اول که از تاریخ خرید کد فعالسازی نرم افزار شروع می شود محصول خریداری شده دارای پشتیبانی کاملا رایگان می باشد و کلیه آپدیت ها به رایگان دریافت خواهید کرد اما در صورت تمایل به استفاده از خدمات پشتیبانی و دریافت به روزرسانی های محصول مورد نظر در سال های بعد باید مبلغی معادل 20 درصد هزینه خرید محصول را طبق تعرفه شرکت بپردازید.

نکته:راهنمايي مشتریان جهت نصب و استفاده از برنامه و پاسخگويي به سوال هاي ايشان که توسط تیم پشتیبانی انجام می شود ، مستلزم آن است که فرد تحت پشتیبانی شرکت باشد.

-آیا نسخه های بعدی نرم افزار رایگان است یا باید برای به روزسانی هزینه پرداخت شود؟

در سال اول خرید محصول دریافت نسخه های بعدی رایگان می باشد،اما در صورت تمایل به استفاده از نسخه جدید نرم افزارها و امکانات جديد اضافه شده در طول سال ،توسط تيم برنامه نويسي که اطلاعیه به روزرسانی برای مشتریان ایمیل می شود مستلزم آن است که فرد تحت پشتیبانی شرکت باشد و از طریق صفحه تمدید اعتبار، پشتیبانی خود را تمدید کند.

-پشتیبانی نرم افزار به چه صورت می باشد؟

نرم افزار دارای آموزش اولیه می باشد که پس از نصب نرم افزار در بخش راهنما به شما نمایش داده خواهد شد، علاوه بر این آموزش، در وب سایت زاویکس در بخش آموزش، انواع آموزش ویدئویی و مقالات آموزشی در خصوص محصولات مان تهیه کرده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید. در صورتی که همچنان سوال یا هرگونه مشکلی در استفاده کردن از نرم افزار مورد نظر داشته باشید می توانید از طریق پشتیبانی تلگرامی،تماس تلفنی در ساعات اداری یا ارسال ایمیل سوال خود را مطرح نمایید. در صورت نیاز، ما از راه دور به کامپیوتر شما متصل خواهیم شد (از طریق نرم افزارهایی مانند AnyDesk ) و مشکل شما را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

-آیا بعد از اینکه نسخه جدیدی ارائه شود،باز می توان از نسخه های قدیمی استفاده کرد؟

بله، شما بدون هیچ محدودیتی می توانید از همان نسخه ای که دارید استفاده کنید، اما پیشنهاد می کنیم برای بهره مندی از آخرین تغییرات و امکانات همیشه نرم افزار خود را به روزرسانی کنید.

تذکر: اولویت پشتیبانی با نسخه های جدید می باشد.

-آیا واحد پشتیبانی و یا هر شخص دیگری در شرکت به اطلاعات ما دسترسی دارند؟

خیر، حریم شخصی کاربران برای ما بسیار مهم بوده و به جز واحد فروش هیچ شخص دیگری حتی به آدرس ایمیل شما هم دسترسی ندارند. اطلاعات شما توسط نرم افزار crm داخلی شرکت کاملا کد شده و در امنیت کامل می باشند.

-چطور از ارائه نسخه جدید برنامه مطلع خواهیم شد؟

به محض انتشار آپدیت جدید ما برای کلیه مشتریان ایمیلی مبنی بر آپدیت شدن نرم افزار ارسال می کنیم و دسترسی لازم جهت به روزرسانی را به شما خواهیم داد.

-این نرم افزار در چه استان هایی در حال استفاده است؟

تهران -خوزستان-قم- مازندران-گلستان-قزوین و…

-در صورت درخواست ، آیا تغییرات مورد نیاز مشتری در نرم افزار حسابداری اعمال می شود ؟

بله. تغییرات به دو صورت هستند. یا اینکه مربوط به توسعه نرم افزار حسابداری هستند و برای همه کاربران کاربرد دارد و یا اینکه خاص هر مشتری هستند و برای دیگر مشتریان کاربردی ندارد.

در هر دو صورت ، تغییرات درخواستی اعمال خواهد شد. فقط هزینه اعمال تغییرات خاص که برای دیگران کاربرد ندارد بیشتر است.

روش کار به صورت زیر است:

  • ابتدا کاربر تغییرات مورد نیاز خود را به شرکت اعلام می کند.
  • شرکت نیازها را بررسی و امکان انجام آن را بررسی می کند.
  • در صورت امکان پذیر بودن ، هزینه انجام آن درخواست ها را به کاربر اعلام می کند.
  • در صورت تایید مشتری، آن تغییرات اعمال شده و تحویل کاربر می شود.

-چگونه می توانم نرم افزار حسابداری دخل یار را خریداری نمایم؟

  • قبل از خرید، نسخه نمایشی را دانلود و آن را برروی رایانه اصلی خود نصب نمایید. سپس به صورت زیر اقدام به خرید نرم افزار نمایید.
  • برای خرید قفل نرم افزار کافی است در سایت نرم افزار حسابداری دخل یار بر روی بخش “فعالسازی” کلیک نمایید اطلاعاتی که در این صفحه از شما می خواهد را به درستی وارد نمایید سپس به صفحه پرداخت آنلاین منتقل می شوید پس از پرداخت موفقیت آمیز کد فعالسازی نرم افزار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

در صورتی که همچنان پاسخ سوال خود را پیدا نکردید از طریق فرم تماس با پشتیبانی اقدام کنید.