نرم افزار حسابداری دخل یار نسخه فروشگاه و تعمیرگاه های موبایل

خانه / محصولات / نرم افزار حسابداری دخل یار نسخه فروشگاه و تعمیرگاه های موبایل

نرم افزار جامع حسابداری و انبارداری دخل یار، برای مدیریت فرآیندهای خرید و فروش، انبارداری،مدیریت اطلاعات مرتبط با حقوق و دستمزد پرسنل ویژه فروشگاه و تعمیرگاه داران موبایل طراحی و تولید شده است،دخل یار با بهره گيري از نظرات و پيشنهادات همکاران شاغل در این بخش، هم اکنون توانسته تبديل به جامع ترين نرم افزار حسابداري و مديريت مختص این واحدها شود.

نرم افزار حسابداری دخل یار پس از پیاده سازی اولیه در تعدادی از واحدهای صنفی مرتبط و با نظرسنجی از کاربران طی دو دوره ی شش ماهه تغییرات مناسب جهت کارآمدتر شدن روی آن اعمال شده و هم اکنون پس از ارزیابی های متفاوت محصول نهایی روانه بازار شده است. در حال حاضر نیز با پیشنهاد مشتریان و تحقیقات واحد تحلیل گروه نرم افزاری زاویکس، دخل یار در حال توسعه و به روزرسانی است.

ویژگی های نرم افزار حسابداری و انبارداری دخل یار نسخه فروشگاه و تعمیرگاه های موبایل

*  سادگي در نصب و اجرا و عملکرد ( بدون نياز به دانستن مفاهيم حسابداري با قابلیت نصب در کمتر از یک دقیقه)

* بهره گیری از آخرین تکنولوژی های تولید نرم افزار

* ایمنی و امنیت بالا بر روی داده ها

* تایید فنی از شورای عالی انفورماتیک کشور

* دارای مقالات و فیلم های آموزشی از سطوح کاملا مقدماتی تا پیشرفته

فاکتور خرید حسابداری دخل یار
فاکتور خرید حسابداری دخل یار
روش های دریافت هزینه فاکتور
روش های دریافت هزینه فاکتور
دریافت محصول تعمیری نرم افزار دخل یار
دریافت محصول تعمیری نرم افزار دخل یار
تعریف کاربر و سطح دسترسی در نرم افزار دخل یار
تعریف کاربر و سطح دسترسی در نرم افزار دخل یار
فرم های نرم افزار حسابداری دخل یار
فرم های نرم افزار حسابداری دخل یار

قابلیت های نرم افزار جامع حسابداری و انبارداری نسخه فروشگاه و تعمیرگاه های موبایل:

تعاریف و اطلاعات پایه

* تعریف سال مالی

* تعریف گروه،کالا،واحد شمارش کالا،بارکد و سریال براي هر کالا

* تعریف طرف حساب در گروه ها و عناوین مختلف

* تعریف حساب بانکی و صندوق

* وضعیت چک و لوازم جانبی تعمیرگاه و وضعیت تعمیرات و…

عملیات انبار

* تعریف بی نهایت انبار

* جابجایی کالا در انبارهای تعریف شده

عملیات خرید و فروش

* صدور فاکتور خرید با چهار روش پرداخت نقدی،پرداخت از طریق فیش بانکی یا عابربانک،پرداخت چک،انتقال به حساب

* صدور فاکتور فروش با چهار روش دریافت نقدی،دریافت از طریق فیش بانکی یا عابربانک،دریافت چک،انتقال به حساب

* عملیات برگشت از خرید ، برگشت از فروش

* تنظیم خودکار چاپ فاکتور و گزارشات بر روی انواع کاغذ

* محاسبه خودکار ارزش افزوده در انتهای هر فاکتور

* امکان تعیین تخفیف در فاکتور خرید و فروش

عملیات مدیریت تعمیرگاه

* مديريت دستگاه هاي تعميري با امکان تغییر وضعیت های تعمیر

* ثبت تخفيف،قيمت و تعداد قطعات مصرفي و اجرت خدمات

* صدور و چاپ رسيد تعمیرگاه در زمان دریافت دستگاه تعمیری

*صدور و چاپ فاکتور تعميرگاه در زمان تحویل دستگاه تعمیری

عملیات حقوق و دستمزد

* تعریف پرسنل در گروههای شغلی مختلف

* تعیین سطح دسترسی پرسنل

عملیات مالی ، چک و بانک

* دریافت موجودی حساب های بانکی و صندوق

* دریافت بدهکاری از طرف حساب (به صورت: نقدی،چک،واریز به حساب بانکی)

* پرداخت بستانکاری به طرف حساب (به صورت: نقدی،چک،واریز به حساب بانکی)

* ارائه رسید برای کلیه دریافتی ها و پرداختی ها

* عملیات چک (اعلام وصول،برگشتی،عودت چک) با قابلیت هشدار سررسيد چک هاي دريافتي و پرداختي

* عملیات بانکی شامل انتقال از صندوق به بانک،بانک به صندوق،بانک به بانک

ثبت خدمات

* تعریف خدماتی مانند پانچ سیم کارت،فعالسازی اینترنت و ..

* ثبت و صدور فاکتور خدمات با سه روش دریافت نقد،چک،انتقال به حساب

* محاسبه خودکار مالیات ارزش افزوده در انتهای فاکتور خدمات

* امکان تعیین تخفیف در فاکتور خدمات

* تنظیم خودکار چاپ فاکتور و گزارشات بر روی انواع کاغذ

ثبت هزینه ها

* تعریف انواع گروه های هزینه

*ثبت و صدور فاکتور هزینه با سه روش دریافت نقد،چک،انتقال به حساب

* محاسبه خودکار ارزش افزوده در انتهای فاکتور هزینه ها

* امکان تعیین تخفیف در فاکتور هزینه ها

* تنظیم خودکار چاپ فاکتور و گزارشات بر روی انواع کاغذ

عملیات اول دوره

* تعریف موجودی اول دوره صندوق

* تعریف موجودی اول دوره حساب های بانکی

* تعریف مانده حساب اول دوره طرف حسابها

* تعریف موجودی اول دوره کالاهای انبار

گزارشات پایه و پیشرفته نرم افزار حسابداری دخل یار

* گزارش موجودی کالاهای انبار

* گزارش جابجایی انبار

* گزارش کاردکس کالا

* گزارش صورتحساب اشخاص

* گزارش صورتحساب صندوق

* گزارش گردش حسابهای بانکی

* گزارش دوره ای خرید و فروش

* گزارش گيري دوره ای از عملکرد تعميرگاه

* گزارش گيري دوره اي سود و زيان فروشگاه و تعميرگاه

* گزارش گيري از افراد بدهکار و بستانکار

* گزارش گيري دوره اي از هزينه ها و در آمدها

* گزارش گيري چک های دریافتی

* گزارش گيري چک های پرداختی

* گزارش کارکرد روزانه فروشگاه و تعمیرگاه

* گزارش عملکرد پرسنل

دیگر امکانات نرم افزار حسابداری دخل یار

*قابلیت تعریف قوانین و اطلاعات تماس فروشگاه و تعمیرگاه و نمایش در فاکتور فروشگاه و رسیدهای صادر شده تعمیرات

* دفترچه تلفن،دفترچه یادداشت،بخش یادآور یادداشت ها و سررسید چک های ثبت شده

* تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات

* سازگاري کامل با کليه نسخه هاي ويندوز و لينوکس (با استفاده از شبيه سازهاي ويندوز)

لطفا قبل از ارسال هر گونه پرسش ابتدا بخش سوالات متداول را مطالعه فرمایید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص این محصول داشتید می توانید از طریق بخش پشتیبانی اقدام کنید.

نحوه دریافت نسخه آزمایشی این محصول:

جهت بررسی عملکرد و امکانات این محصول می توانید از طریق صفحه درخواست نسخه دمو اقدام کنید، در صورتی که از عملکرد و امکانات این محصول راضی بودید می توانید از طریق بخش فعالسازی اقدام به خرید نسخه نامحدود این محصول و دریافت کد فعالسازی نرم افزار کنید.

11 دیدگاه

  • علیرضا رئیسی

    سلام میخواستم تجربه ای که قبل خرید دخل یار داشتم رو با بقیه همکارا به اشتراک بذارم
    شک نکنید که کاملترین نرم افزار برای فروشگاه های موبایلی که تعمیرگاه داخلشون دارن هست قبل از این نرم افزار با نرم افزارهای کسرا و روبیک واسکناس کارکرده بودم که اونها هم هرکدوم ایراداتی داشتن مثل پیچیده بودن زیاد یا کاربردی نبودن یا نداشتن یکسری از امکانات مثل قابلیت ثبت خدمات روزانه و متفرقه ای مثل فعالسازی اینترنت که بصورت گذری باید برای مشتری ها انجام میدیم و نیاز داشتم که امار این خدمات رو بصورت روزانه برای خودم تو دفتر ثبت کنم و اخر هر روز جمع بندی کنم که به پشتیبانی همشون تیکت دادم هیچ کدوم پاسخ دقیقی ندادن بهم.
    تااینکه بصورت اتفاقی رسیدم به این نرم افزار.قبل از خرید با پشتیبانی این شرکت صحبت کردم و درخواست این بخش رو کردم که به نرم افزار اضافه کنن بعدا خریداری میکنم و براشون توضیح دادم که منظورم چی هست بخاطر تجربه قبلی که داشتم فکرشو نمیکردم که به این راحتی نرم افزار رو بخاطر درخواست یک نفر اپدیت کنن دیروز نرم افزار رو بعد از 2هفته از درخواستم اپدیت کردن و قابلیت تعریف وثبت خدمات رو بهش اضافه کردن.بالاخره یکی ازدغدغه های اصلیم بدست این شرکت وگروه برطرف شد واقعا ممنونم ازتون.
    گروه پشتیبانی واقعا خوب و باحوصله وپیگیری داره.هرچیزی مدنظر داشتید بهشون بگین بررسی میکنن بعد میگن که اضافه میکنن یا نه.
    توی دخل یار میشه امکانات بیشتری مثل ثبت دسته چک و قسط بندی فروش رو هم بهش اضافه کنن که از همینجا درخواست اضافه کردن اینها رو ازتون دارم.نرم افزار رو بین همکارا تو شهر بسطام تبلیغ کردم امیدوارم اپدیت های بهتر و بیشتری ارائه بدین.
    دنبال نرم افزارهای مشابه نرین همشون رو تست کردم ساده ترین و بهترینشون دخل یار هست که روز به روز داره قویتر میشه

    • مدیر سایت

      سلام خدمت شما.
      از اینکه زحمت نوشتن این متن را کشیدید واقعا از شما سپاسگزاریم و نظر لطف تان بوده و خوشحالیم که توانستیم رضایت خاطر شما را جلب کنیم.
      موردی که مطرح فرمودید جز وظایف ذاتی هر شرکت و گروهی می باشد و غیر از شما هر فرد دیگری بود باز هم چنین کاری انجام میدادیم زیرا موجود بودن ما وابسته به شما و نیازهای شماست
      در خصوص ارائه دو قابلیت قسط بندی و تعریف دسته چک بررسی خواهد شد سعی می کنیم در اپدیت بعدی این دو مورد در صورت امکان اضافه شوند.

  • حسینی

    میشه گفت کاملتر از نرم افزارهای حسابداری در زمینه شغلی ماست با قیمتی که داره در مقابل امکانات می ارزه
    پشتیبانی خیلی پیگیری داره تا مشکلم حل نشد ول کن نبود!
    ولی میشد یه طوری طراحی کنید که از گزارشات اکسل هم بگیریم و داشته باشیم

    • مدیر سایت

      سلام خدمت شما.
      در رابطه با اکسل در زمانی که فرم پرینت نمایش داده می شود می توانید فرم را به شیوه های مختلف ذخیره کنید که یکی از انها اکسل-پی دی اف و …. می باشند.
      موفق باشید

  • حسین رضازاده

    توسط نظردوستان نرم افزار رو خریداری کردم قیمتش انصافا در برابر امکاناتش خیلی خوبه ولی فکرمیکنم با اپدیت هایی که میدین نرم افزار داره بهتر میشه ولی این موارد رو هم اگر اضافه کنید برای من کامل تر از حسابداری هلو میشه برام . امکاناتی ازجمله استفاده از کلیدمیانبر کیبرد-تعریف چک هایی که دست مردم میدیم-میزان خرید وفروش روزانه -موجودی انبار به یک تعداد خاصی رسید هشدار بده-ثبت چک برای هشدار و ثبت یادداشت رو از هم جدا کنید بهتر هست-انتخاب تعمیرکارهای تعمیرگاه از بین پرسنل تعریف شده-جستجو براساس اطلاعات مختلف رو به گزارشات اضافه کنید

    • مدیر سایت

      سلام.سپاس از اعتماد شما
      مواردی مانند تعریف و استفاده از کلیدهای میانبر صفحه کلید و قابلیت تعریف و مدیریت دسته چک به تعداد نامحدود دسته چک و گزارشات جدید با قابلیت استفاده از شیوه ی جستجو و استفاده از فیلترهای نوین جستجو در بخش گزاراشات در آپدیت بعدی که در اسفند ماه سال جاری عرضه خواهد شد به نرم افزار حسابداری دخل یار اضافه می شود.
      بخش هشدار موجودی انبار هم بررسی خواهد شد سعی مان این است که این ویژگی هم اضافه شود
      در خصوص انتخاب تعمیرکار از بین پرسنل تعمیرکار تعریف شده در نرم افزار ان شالله در نسخه های آتی لحاظ خواهد شد زیرا مواردی که در آپدیت بعد در حال کار هستیم بسیار زیاد می باشد از این رو فرصت چندانی برای اضافه کردن ویژگی های جدید نداریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *